Klachten

Hoewel wij ons uiterste best doen op het gebied van kwaliteit, service en prijs, kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Deze klacht kunt u dan kenbaar maken via onze klantenservicepagina. Binnen 14 kalenderdagen ontvangt u van ons een inhoudelijke reactie op de klacht.

Indien u ontevreden bent over de geleverde bestelling kunt u zo snel mogelijk na de datum van ontvangst van de producten een e-mail sturen naar info@kozijnen-centrum24.nl. Gelieve in deze mail zo volledig mogelijk uw opmerking en klacht vermelden. Zodra wij uw e-mail hebben ontvangen, bevestigen wij deze per e-mail voor ontvangst. Binnen uiterlijk 14 kalenderdagen nemen wij contact met u op om de verdere afhandeling te bespreken.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.